LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

Linghang Tanzania hè stata invitata à participà à a 4a Esposizione Internaziunale di Importazione in 2021

À a 4a Esposizione Internaziunale di Importazione appena conclusa in 2021, Linghang Tanzania, una sucietà stabilita da Linghang Group in Tanzania, hè stata una volta invitata à participà à questa mostra d'importazione cum'è rappresentante di l'Agenzia di Promozione di u Cummerciu di Tanzania.Dui cabine sò stati stallati in a mostra, in l'area di mostra di l'alimentariu è di i prudutti agriculi è l'area di u cummerciu di serviziu.Soia, arachidi, sesamo, anacardi, caffè, vinu rossu, spezie, frutti secchi, artighjanali, etc. sò stati mostrati in l'area di mostra di l'alimentariu è di i prudutti agriculi di u Hall 1;U Prughjettu Belt and Road: Centru di Cummerciu è Logistica di l'Africa Orientale.

U primu ghjornu di l'esposizione, l'ambasciadore plenipotenziariu di Tanzania in Cina, Mbelwa Kairuki, hà fattu un viaghju speciale da Pechino à Shanghai per inspeccionà u stand è dà un sustegnu di u travagliu.

Linghang Food News 10717
Linghang Food News 10906

In u stessu ghjornu, Yan Jianbo, Vice-Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu Municipale di Weihai è u Sindaco, è Qiao Jun, Direttore di l'Uffiziu Municipale di Cummerciu di Weihai, anu apposta un tour per visità u stand di Linghang Tanzania Co., Ltd Sra Wang Xiangyun. , Presidente di u Gruppu, hà introduttu u vinu di Tanzania è u caffè impurtatu da u Gruppu à i capi., anacardi, soia, arachidi, è altri prudutti agriculi è sideline chì sò stati appruvati per l'impurtazione.È hà fattu un rapportu nantu à u prugressu di i prughjetti di u gruppu in Tanzania: u Centru di Cummerciu è Logisticu di l'Africa Orientale, è ancu centri di mostra d'oltremare è magazzini d'oltremare.

Sui Tongpeng, secretariu diputatu di u Cumitatu di u Distrettu di Wendeng è capu di u distrittu, Wang Liang, capu di u Dipartimentu di u travagliu di u Fronte Unitu di u distrittu, è Liang Xiangdong, direttore di l'Uffiziu di u Commerciu di u distrittu, anu visitatu ancu u stand.U presidente Wang Xiangyun è u direttore generale Liu Youzhi anu presentatu u prugressu di u prugettu di u gruppu in Tanzania in dettagliu à i dirigenti visitanti., impurtazioni è esporà a situazione cummerciale, è u prossimu pianu di sviluppu.

Qu Mingxia, un investigatore di terzu livellu di l'Uffiziu Municipale di Cummerciu di Weihai, hà visitatu u stand, hà dumandatu nantu à u prugressu di u prughjettu di a cumpagnia in dettagliu, è hà datu una guida specifica ".

Linghang Food News 102018
Linghang Food News 101551
Linghang Food News 102205

Durante l'esposizione di 5 ghjorni, Liu Youzhi, direttore generale di Linghang Group, hà guidatu a squadra à firmà un totale di 19,5 milioni di dollari americani di ordini di compra intenzioni cù una quantità di espositori, chì marcà una cunclusione successu à a mostra.


Tempu di Postu: Feb-16-2022