LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

Linghang Tanzania hè stata invitata à participà à a 3a China International Import Expo in 2020

A CIIE annuale hè esposta à u Shanghai International Expo Center.A nostra cumpagnia hà ancu filiali oltremare in Tanzania, è hè stata impegnata in l'impurtazione è l'esportazione per parechji anni.Quist'annu, simu onorati di esse invitati da l'urganizatori per rapprisintà a Tanzania in a sala di mostra.Avemu mostratu parechji prudutti da l'Africa cum'è caffè, anacardi, soia, vinu rossu è altri prudutti.À u listessu tempu, avemu ancu invitatu in particulare l'ambasciadore di Tanzania in Cina per publicà per noi, per vede megliu i prudutti di Tanzania à i principali supermercati è ristoranti cinesi.

Dopu à a ceremonia di apertura in u primu ghjornu di l'esposizione, u sgiò Kairuki, Ambasciatore di Tanzania in Cina, Zhang Haibo, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu Municipale di Weihai, è Lv Wei, Direttore Diputatu di u Dipartimentu di Cummerciu Provinciale di Shandong, anu visitatu u stand di Linghang Tanzania. Co., Ltd., è a Sra Wang Xiangyun, presidente di u Gruppu, hà introduttu u vinu rossu tanzanu, u caffè, l'anacardi è i prudutti agriculi è laterali chì u gruppu hà impurtatu à i capi, è hà fattu un rapportu nantu à u prugettu di u gruppu in Tanzania. : Centru di Cummerciu è Logistica di l'Africa Orientale.

Linghang Food News 9684
Linghang Food News 9687

Durante l'esposizione, Liu Youzhi, direttore generale di Linghang Group, guidò a squadra cù China Township Enterprise Co., Ltd., Groenlandia Global Commodity Trading Port Group, Jingdong Group Co., Ltd., Hangzhou Juka Solar Technology Co., Ltd. , CLK Transport And Trading FZE, Henan Xinlianzhi Flower Co., Ltd. è altri firmavanu una quantità di accordi di cuuperazione intenzionale d'acquistu.

Linghang Food News 91634
Linghang Food News 91253

L'esposizione di 5 ghjorni hè finita cun successu.À u CIIE di questu annu, ùn avemu micca solu scontru i capi di i principali dipartimenti di u guvernu, ma ancu purtatu più prudutti tanzaniani à a tavula cinese.Speremu chì in u futuru, pudemu serve megliu u populu di i dui paesi, furnisce i prudutti d'alta qualità da a Cina à a Tanzania, è à u stessu tempu impurtà prudutti d'alta qualità da a Tanzania, chì hè ricca di risorse, torna in Cina. .


Tempu di Postu: Feb-16-2022