LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

Linghang Food (Shandong) Co., Ltd hà participatu à a Fiera di Canton Online 2021

A causa di l'epidemie severa in Cina, più è più clienti stranieri ùn ponu micca vene in Cina per participà à esibizioni cinesi.Ùn pudemu micca andà in Guangzhou per installà a mostra offline.Dapoi questu annu, avemu urganizatu una trasmissione in diretta in linea di a Fiera di Canton, chì hà purtatu più trafficu di i clienti per mantene novi ordini ogni annu.

Linghang Food News 11424
Linghang Food News 11848

Avemu ancu invitatu i nostri culleghi stranieri à unisce à noi in a sala di trasmissione in diretta per sparte i nostri sentimenti tastendu tagliatelle istantanee, in modu chì i clienti d'oltremare chì ùn ponu micca vene à a Fiera di Canton ponu sperimentà u gustu di manghjà cum'è stranieri.

A so prestazione hà guadagnatu assai clienti recensioni in linea è a vuluntà di cumprà.Spieghemu unu per unu è dumandemu di lascià l'infurmazioni di cuntattu, è cuntattate dopu a prossima trasmissione in diretta.

In generale, sta Fiera di Canton in linea ùn hè micca assai persone, ma hà creatu un bonu principiu per u nostru novu modu di trasmissione in diretta per a prima volta.

Semu rispunsevuli di spiegà, intruduce ogni pruduttu unu per unu, è mostra tuttu u prucessu di produzzione di a nostra fabbrica, u video di promozione di qualificazione di a fabbrica, etc.Parechji clienti si sò fermati per fighjà a nostra trasmissione in diretta.

Linghang Food News 111247
Linghang Food News 111638

À u listessu tempu, avemu dinù i culleghi à mustrà i nostri prudutti in forma di dialogu, è à purtà fora dumanni di i clienti nantu à i nostri prudutti in a forma di una quistione è una risposta.Per fà chì i clienti sentenu prufondamente i nostri prudutti, avemu ancu preparatu noodles appositamente è tastatu., hà parlatu di i so sentimenti è hà cunsigliatu à i clienti chì tagliatelle currispondenu à quali paesi.

Infine, sta Fiera di Canton in linea hè a prima volta da quandu avemu participatu à a Fiera di Canton, è hè ancu quella chì avemu preparatu per u più longu in u stadiu iniziale, perchè tutti i prucessi, l'equipaggiu è l'effetti sò a prima sperienza.In tuttu, per via di l'impattu di a nova epidemia di a corona, u numeru di i clienti hè assai più chjucu, è perchè hè a prima volta, a diferenza di u tempu è l'effetti di l'esperienza sò tutti affettati.Devu dì chì stu tipu di Fiera di Canton in linea ùn hà micca sempre tanti clienti cum'è mostre offline.Ma ci sò ancu alcuni di i nostri vechji clienti chì sò ghjunti à a nostra sala di vita è interagiscenu cun noi.

In u futuru, speremu sempre chì pudemu ripiglià e conversazioni in faccia cù i clienti è uttene ordini u più prestu pussibule per via di l'epidemie.


Tempu di Postu: Feb-16-2022