LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

Linghang Food (Shandong) Co., Ltd. hà participatu à SIAL PARIS 2016

Linghang Food News 266

"Linghang SIAL PARIS 2016"

Linghang Food (Shandong) Co., Ltd hà participatu à SIAL PARIS u 19thà 23rd, Ottobre, 2016. Avemu mostratu i prudutti cum'è a serie di noodle instantani, a serie di risu instantani, a serie di conserve è MRE.

A Francia hè u più grande exportatore mundiale di alimenti trasformati è pussede u più grande fatturatu in Europa.Sicondu e previsioni di l'esperti, a dumanda d'importazione di l'Europa per l'alimenti chinesi aumenterà sustancialmente.In fronte à un mercatu cusì grande, Linghang Food (Shandong) Co., Ltd. hè ancu più attivu in u so sviluppu.Attualmente, l'esportazioni alimentari di Ling Hang sò digià entrate in u mercatu di l'alimentu principale in Europa.

Insistemu sempre à furnisce i clienti cù alimenti biologichi verdi, sicuri, convenienti, deliziosi è nutritivi per risponde à e diverse esigenze di i clienti.Hè a nostra rispunsabilità di permette à i cunsumatori di manghjà cibo sicuru.

Linghang Food News 2927

(U staffu di vendita di Linghang hà pigliatu una foto cù i Partenarii Locali)

Anu sceltu i nostri prudutti di noodle di tazza più venduti è si sò disposti à vende in i supermercati lucali.I nostri culleghi anu datu una introduzione dettagliata à u prucessu di produzzione è u cuntrollu di qualità di i prudutti.Dicenu chì cumincianu à investisce in un supermercatu in una cità.Hanu 86 catene di supermercati in a zona lucale, è sò cunfidenti chì ponu vende bè i nostri prudutti di noodle di tazza.Spergu chì pudemu cooperà felice in u futuru.

Linghang Food News 21438

(Direttore Cathy piglia foto cù un cullega di vendita)

Linghang Food News 21490

(I culleghi di u dipartimentu di vendita posanu davanti à u stand)

Questa mostra hè a nostra prima volta per participà à una mostra internaziunale à l'esteru, è tutta a nostra squadra hè onorata di avè sta opportunità.Sta mostra ci hà purtatu assai opportunità di espansione à l'esteru.Avemu a furtuna di avè u cuntattu cù parechji cumpratori da l'Europa.Sò assai interessati à u nostru fornitore da a Cina è anu tutte l'intesi di cooperazione pruposta.Cridemu chì i nostri prudutti Linghang copreranu tutta l'Europa in un futuru vicinu.Attualmente, avemu parechji clienti chì sò pronti à fà ordini cun noi, è speremu chì ci sarà più in u futuru.Grazie à questa mostra, a nostra fabbrica hè stata aghjurnata di novu.


Tempu di Postu: Feb-16-2022