LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

Linghang Food (Shandong) Co., Ltd hà participatu à a Fiera di Canton 2018

In u vaghjimu di a Fiera di Canton, parechji clienti domestici è stranieri sò ghjunti à u stand di Linghang Food Shandong Co., Ltd. Truvate un fabricatore di alimenti principali, per chì tutti ponu avè un corpu sanu.

In April 2018, a ceremonia di apertura di a China Import and Export Fair.U travagliu di l'annu dipende di un bonu principiu di primavera.Linghang apparsu cù un novu aspettu è hà ricevutu un gran numaru di ordini.

Linghang Food News 4457

Linghang sempre fà un pianu abbastanza in anticipu per a Fiera.Enfatizamu l'etichetta di u persunale, l'etichetta di saluti, u vestitu di u persunale è altri aspetti per fà tuttu perfettu.L'espositori sò i più prufessiunali è a mostra sò i migliori.Linghang mostra a so maghjina ottima à u mondu sanu.

Linghang Food News 4761

I rapprisentanti di l'acquistu da u mondu sanu sò soddisfatti di i prudutti è servizii di Vanguard.Ùn ci sò micca solu dumande da i novi clienti, ma ancu i bisogni di i vechji clienti.

Linghang Food News 4954

Parechji vechji clienti sò vinuti da l'Europa, l'America, u Mediu Oriente è altre parti di u mondu, è andonu direttamente à a cabina di Linghang Food Shandong Co., Ltd.

Linghang Food News 41115

L'impiegati di Linghang mostranu capacità di vendita è serviziu prufessiunale, introduzione di produttu, introduzione di fabbrica è introduzione di prucessu di produzzione.Ci sò tanti espositori à a Fiera di Canton, u mutivu perchè Linghang hè cusì ricunnisciutu: per via di a so persistenza annantu à l'anni, per via di a so integrità, a ricerca di a verità, u serviziu è l'innuvazione.

Linghang Food News 41467

In questa Fiera di Canton, u nostru novu gruppu di culleghi di vendita hà assistitu à a Fiera di Canton per spiegà i nostri prudutti à diversi clienti.Parechji clienti anu tastatu i nostri prudutti di noodle instantani in u locu è anu sempre datu boni recensioni.Certi clienti anu cummentatu u gustu è ci anu dumandatu à migliurà.Ascoltamu e so opinioni è dumandemu à a squadra di R&D di a nostra fabbrica per vultà à sviluppà è mandà.Esempiu à u cliente per a cunferma.

Linghang Food News 41903

Pensemu chì u mercatu di u Mediu Oriente hè ancu assai populari per i prudutti di noodle instantani.Semu cunfidenti è furnisce prudutti di prezzu.Avemu ancu offre à i nostri clienti prezzi assai boni per attruverà i clienti.A nostra fabbrica hè diventata una impresa di punta in l'esportazione di prudutti di cunvenzione in Cina, è parechji cumpratori di supermercati è ipermercati di fama mondiale sò ghjunti à negozià ordini.


Tempu di Postu: Feb-16-2022