LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

Linghang Food (Shandong) Co., Ltd hà participatu à a Fiera di Canton 2015

A brisa di primavera riempia a terra, i clienti d'oltremare si riuniscenu in Linghang.Truvate Linghang Food Manufacturer, guadagnà un corpu sanu per tutti.

Maghju 2015, hè a ceremonia d'apertura di a Fiera di Importazione è Esporta di Cina.U travagliu di l'annu sanu dipende di un bonu principiu in a primavera.Linghang esce cum'è una nova apparenza: apparenza stupente.

Linghang Food News 1394

Linghang Booth in a Fiera

Linghang sempre fà un pianu abbastanza in anticipu per a Fiera.Enfatizamu l'etichetta di u persunale, l'etichetta di saluti, u vestitu di u persunale è altri aspetti per fà tuttu perfettu.L'espositori sò i più prufessiunali è a mostra sò i migliori.Linghang mostra a so maghjina ottima à u mondu sanu.

Linghang Food News 1722

L'Alibaba Gold Supplier Display Board hè statu affissatu à u stand di a Fiera di Canton, chì hà dimustratu cumplettamente a forza di a nostra cumpagnia è attrae parechji clienti per vene à fighjà è fà ordini.

Linghang Food News 1921

I rapprisentanti di l'acquistu da u mondu sanu sò soddisfatti di i prudutti è servizii di Linghang.Ùn ci sò micca solu dumande di novi clienti, ma ancu richieste di i vechji clienti.Ci sò tanti espositori in Canton Fair, perchè Linghang hè cusì ricunnisciutu: per via di a so persistenza annantu à l'anni, a so Integrità, Realismu, serviziu è innuvazione.

Linghang Food News 11276

I culleghi di vendita di Linghang Food Shandong Co., Ltd. pigliò ritratti davanti à u stand.

Eccu u PRODUTTU SHOW di Linghang:

Linghang Food News 11411

Display di tazza di noodles

Linghang Food News 11434
Linghang Food News 11436
Linghang Food News 11437
Linghang Food News 11438
Linghang Food News 11439

Display di tagliatelle in borsa cù pacchettu di marca differente

Linghang Food News 11491

Tutti i nostri culleghi di Linghang Food Shandong Co., Ltd. hà pigliatu una foto di gruppu davanti à u nostru stand.A nostra cumpagnia hà ricivutu assai ordini in questa Fiera di Canton, è avemu ancu scontru assai clienti di diversi paesi.À u listessu tempu, avemu ancu ricevutu assai di i nostri ex-clienti veterani.Si pò dì chì a Fiera di Canton ci hà purtatu grandi benefici, è a nostra fabbrica farà u nostru megliu per serve i clienti megliu in ordini futuri, benvenuti à u nostru stand.


Tempu di Postu: Feb-16-2022