LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

Linghang Food (Shandong) Co., Ltd. hà participatu à l'Esposizione Internaziunale di l'Alimentazione di Pechino in 2018

Cum'è u più grande fabricatore di noodle instantani in Cina, in uttrovi 2018, a nostra fabbrica participà à mostre domestiche ogni annu per lancià i nostri novi prudutti.Quist'annu avemu purtatu parechji noodles instantani sviluppati da l'ultima fabbrica in Pechino.U stand elegante è corsu attira parechji clienti à u gustu.

A più grande funzione di u nostru stand quist'annu hè di coce tagliatelle per tutti in u locu, perchè i clienti ponu tastà i deliziosi noodles instantani fatti da chef prufessiunali in u locu.

Linghang Food News 6600

Ci era ancu ghjurnalisti nantu à a scena per entrevista.Cum'è un eccezziunale fabricatore di tagliatelle istantanee in Cina, simu fieri di pruduce noodles istantanei chì tutti amanu.À u listessu tempu, avemu ancu datu un esempiu cum'è un fornitore eccellente è dà à a sucetà una risposta satisfactoria.

Linghang Food News 6884

À u listessu tempu, avemu ancu assuciatu mudelli da Russia per vede e nostre foto, chì attrae assai clienti.Spingemu i nostri prudutti à u mondu è gode di una alta reputazione in casa è in l'esternu. U pruprietariu di a nostra fabbrica hè prontu à spiegà i nostri prudutti à parechji clienti, è spera di purtà novi prudutti à i principali supermercati è ristoranti.

Linghang Food News 61218

Belli mudelli mostranu i nostri prudutti è invitanu i passanti à tastà i nostri noodles instantani.A più grande caratteristica di i nostri tagliatelle istantanee recentemente sviluppate quist'annu hè chì anu veri pezzi di carne bovina.Utilizemu materiali veri per risponde à i palati di i clienti è lasciate più persone Manghjate prudutti diliziosi è assequibili.

Linghang Food News 61541

Parechji venditori domestici sò venuti à visità u nostru stand, è avemu ottinutu boni risultati in questa mostra è ricivutu un gran numaru di ordini.À u listessu tempu, hà ancu stabilitu a fundazione per noi in diverse cità in Cina è hà allargatu i canali.Semu cunfidenti chì custruiremu marche più grande è più prudutti novi in ​​u futuru.


Tempu di Postu: Feb-16-2022