LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

2021 Linghang Group Staff Team Building

Per arricchisce a vita culturale di l'impiegati di Linghang Group, rinfurzà a coesione di a squadra, rinfurzà a cumunicazione è a cumunicazione trà l'impiegati, è dimustrà u stilu di Linghang, a cumpagnia hà urganizatu una attività di team building in Oriental Oasis u 22 dicembre 2021, guidata da Wang Xiangyun, presidente. di Linghang Group Tutti l'impiegati di a cumpagnia di Shanghai è i culleghi di u prughjettu d'oltremare anu participatu attivamente à diverse attività, è l'atmosfera di l'avvenimentu era calda.

Linghang Food News 8550
Linghang Food News 8553

Ognunu hà participatu à parechji ghjochi di squadra sottu a guida di a guida turistica, è eranu assai felici.

Linghang Food News 8665
Linghang Food News 8667

In a corsa di dragon boat, tutti cooperemu assai bè è strivemu per ottene u primu postu.In questu ghjocu, duvemu ubbidì à a dirigenza è travaglià dura per cumpiendu i travaglii in i nostri pusizioni.Solu per avè i stessi scopi pudemu vince a cumpetizione.

Linghang Food News 8910
Linghang Food News 8911

Tuttu u mondu hà grigliatu in u ristorante all'apertu di l'hotel.Tutti si tostavanu l'un l'altru è u patrone.Ognunu hà spressu a so gratitùdine à u patronu è hà travagliatu più duru in u novu annu per fà l'affari più grande è più forte.

Linghang Food News 81147
Linghang Food News 81148

Tuttu u mondu hà cogliu felice fragole in i campi.Tutti eranu assai cuntenti è li purtonu à e so famiglie per manghjà.

A squadra hà finitu u team building felice cù i so stomachi chubby.Per mezu di sta attività, l'integrazione di a squadra hè stata rinfurzata, a cunniscenza tacita è a cullaburazione trà e squadre sò state migliurate, è tutti puderanu rilassate in u travagliu tensu.Custruisce una basa solida per un travagliu più produttivu in l'annu à vene.

Linghang Food News 81274
Linghang Food News 81592

Cù a crescita cuntinuu di a squadra, un team building sufficiente hè assai significativu.Linghang Group hà da guidà a squadra à participà à u team building ogni annu.Da una banda, pò migliurà a coesione di a squadra è u spiritu di sulidarità è assistenza mutuale.Per d 'altra banda, pò permette à i membri di l'equipa di rilassate sottu a pressione di un annu di travagliu, per chì tutti ponu avè una megliu comprensione di e notificazioni.


Tempu di Postu: Feb-16-2022