LINGHANG FOOD (SHANDONG) CO., LTD

2020 Linghang Group Staff Team Building

"State cuncentrati è pronti à andà" Cù stu slogan, tuttu u persunale di a sede di Linghang Group Shanghai.In a strada di u lavu Qiandao, un bellu locu scenicu in a pruvincia di Zhejiang.Tutti i nostri membri di a cumpagnia hà ghjucatu cù un sorrisu felice per 2 ghjorni è una notte, è avianu una squadra assai bona.

Linghang Food News 7328

Foto di gruppu di i membri di a squadra di a cumpagnia.

Linghang Food News 7374

Diverse attività di furmazione di team building mobilizanu a coesione di a nostra squadra, è ognunu hà travagliatu inseme in gruppi separati per ghjunghje à u destinazione.

Ognunu hà participatu à diverse attività di squadra è furmazione, è i prughjetti di espansione culurite, chì mostranu a forza di a squadra Linghang.Through sti attività, avemu capitu assai l'impurtanza di u travagliu in squadra.Ùn importa micca quantu hè a capacità di travagliu di una persona, ùn pò micca esse cumpletu senza travagliu in squadra.Aiutà è amparà l'un l'altru à u travagliu hè una cumpetenza essenziale à u travagliu.

Linghang Food News 7528
Linghang Food News 7529
Linghang Food News 7530
Linghang Food News 7531
Linghang Food News 7912

Stà in un hotel di 5 stelle è gode di una cena deliziosa. Ci sò stati invitati in una di e più grandi sale di banchetti, è avemu tostatu inseme per celebrà sta uscita duramente vinta.Eramu assai felici di brindisi l'un l'altru.Dopu à u pastu, avemu ancu participatu à diverse attività di gruppu, chì ci hà datu una sperienza diversa.

Linghang Food News 71227

Un'attività perfetta di team building, finiscinu a furmazione di sviluppu è cumincianu à scopre a bellezza di l'isula. In u sicondu ghjornu, avemu pigliatu una nave di cruciera à Qiandao Lake per visità u paisaghju.Tutti si pusonu nantu à a barca è ascoltavanu a guida turistica chì ci spiegà l'origine storica è e storie di u paisaghju.Ascoltamu cun grande interessu è pigliamu parechje foto cum'è souvenirs.

Linghang Food News 71610

A squadra hà crisciutu assai in a furmazione di squadra, tutti sò più uniti, è anu da travaglià più duru in u futuru.Dopu à ghjucà à u scenariu per 2 ghjorni, avemu tutti una cunniscenza prufonda.Tutti sò assai felici è soddisfatti di sta tour.À u listessu tempu, simu assai grati à u patronu chì ci hà datu sta opportunità per piglià un ochju fora.


Tempu di Postu: Feb-16-2022